Rmys11 Arkadaşlar dün gebelik değerin pozitif çıktı ben zaten değerlerinden dolayı gyno sanol hapı kullanıyorum içinde folik asitte var gözüküyo ama ayriyeten bide folik asit alayım mı
ikizlerimveben Doktora gittiğinde yazıyorlar ne içmen gerektiğini zaten. Kafana göre birşey içme bence.
Attent Ferrol sanol içinden var ztn ayrıyetden daha doktor vermez folik asit sana canım ama gebeliğin 9.10 haftalarında ferroli veriyor sen sadece direk keşke folik asit başlasydin