Kızlar 36 hafta 2 gülük hamileyim Dün aksam biraz yuruyus yaptım ondan beri karnımın altında bi agtı var sabahta aynı sekilde uyandım kasıklarım Karnımın altı belimde hafif sancılanma Gibi olup geciyor ama duzenlı degil asırı halsızım sizce bu dogum belirtisi mi İlk hamileligim tecrubesizim gercek dogum sancısı nasıl olur yardım edin