ogluileannesi benimde böyleydi kuzum. Çok silikti ve kimyasal gebelikti. İkinciye hamile kaldığımda bekledim. En az 3 gün geçirdim adetten öyle test verdim. Çok şükür şuan 31+4 haftalığız. İnşallah seninde sağlıklı gebeliktir. Tavsiyem biraz daha geçsin.