Merhaba. Şu an 11+3 teyim. 12. haftada mı oluyorum yoksa 11 mi? Doktorum 12. haftada gel ikili test yapacağız demişti. Yarın için randevu aldım ama doğru mu yaptım bilmiyorum. Yarın 11+3 olacak. Bir de ikili test nasıl oluyor? Vajinal ultrason mu yapılıyor yoksa karından mı bakılıyor?