30 haftalık oldum sırt ağrılarım yine başladı özellikle sol tarafım. 24. Haftamda da aynı ağrıdan vardı ama bir hafta içinde geçmişti. Sizde de aynı ağrılardan var mı? Varsa yine geçecek mi yoksa doğuma kadar devam eder mi? Ayakta kalınca ağrıdan duramıyorum hep yatmak istyorum çünkü o zman ağrım olmuyor.