Umutlubekleyis1 Carsamba adet olucaktim olmadim bugun de test yaptim ama negatif cikti sanırım hamile değilim 😔😔😔
Ayseege6156 Umutlubekleyis1 iki gün geçmiş daha belki geç döllenme vardır moralini bozma bir kaç gün donra yine yap olmazsan bende de aynısı oldu ❣️
Denizesin Umutlubekleyis1 regli belirtileri var aynı durumdayım seninle sanki regli oldum olucam ağrılarım ve hissiyatı var
Denizesin Umutlubekleyis1 bugün gecikmenin 2.gunu ama çıkmaz diye yapmasammi diyorum.yumurtlamamin 14.gunu.negatif cikicak yine ya
Umutlubekleyis1 Krizantem_ 17.gunde yumurtladim iliski oldu ve sonrasinda dr muanemde dr bi tane daha yumurtam oldugunu soyledi iliski onerdi adet olasaya kadar gec dollenme olasiligi yuksek mi
Krizantem_ Umutlubekleyis1 Evet 2. Kez yumurtlamissiniz ilkinde döllenme olmadıysa ikincisinde olmuş olabilir
Krizantem_ Umutlubekleyis1 Bilemiyorum ama pazartesi isterseniz tekrar idrar testi yapıp kan verin 5 gün geçmiş olur herhalde varsa çıkar :)