Merhaba herkese. Hayirli Ramazanlar herkese Oncelikle .. Sonunda bende anne oldum. Hala inanamiyorum . Buraya bakardim hikayeleri okurdum .. yada gebelikle ilgili sorunlari yazar . Yada okurdum.. Doguma gelelim 🙈 Cok zor bir dogum oldu . İlk dogumum bu arada . Toplam 12 saat araliksiz surdu .. 42 haftaya girmistim agrim falan yoktu .. Ta kiiii, 16 mayis gece 10 kadar . Aksam yemegini yiyorduk ilk iftar yemegimizdi ben haric herkes oruc tutmus , bende diyordum gunum gecti artik cuma gunu giderim suni sanci ile getirirler , carsamba aksami iste , yemek yiyorduk agrim falan baslasi , korkuyorumda dogumdan o ayri birsey kendimi coook asiri korkutuyordum , neyse esime soyledim hemen doktora gidelim dedi , biraz yuruyus yapalim dedim , belki agridir falan ben hala kendimi teselli ediyorum dogum degildir kac kez gittim , gunum gelmistir diye daha zamani var deyip insan umudunu kesiyor resmen ,neyse esimm hopluyor zipliyor seviniyor .. kaynanam oyle , annemi aramayin dedim agirlasirsa gideriz dedim yuruyus yaptikdan sonra odamiza geldik, esim dugune sanki gidiyor , susleniyor bir yandan sancilar bir yandan guluyorum agridir diyorum daha zamani var 😂, annemide aramislar haberim yok , odamin kapisi acildi kaynanam hazirlanmis yine guldum baktim , kapi caldi dedim annem mi yoksa arkamdan hazirliklar yapilmis Eh gittik hastahaneye .. muane ettiler 4 cm acilma , dogum dediler Neyse beni dogum yerine aldilar , Zannediyorum ki 2 saat surecek hep arkadaslarim oyle bahseeti , saat 10 girdim dogumhaneye , iste agrilarim var , baskalari bagiriyor nasil diyorum Demekki herkesin agrisi farkli megerse suni sancida verdiler bana acilmam daha sonra olmadi ilk dogum diye az az oluyordu 😥 yanimda tl bizimkiler Tv ekranindan bakiyorlar adim yazilcak hemen diye , aradim dedim gidin arabada dinlenin , dogumum simdi olmayacak gec olacak belli , zaman gecmiyor agrilar Fazlalasti bende Bagiriyorum nasil kendimi taniyamiyorum, Neyse saat7-8 gibi dogum odasina aldilar sabah bu arada , tamam dedim dogurcam Artik oh be , Dogum odasinda ikincaksin dediler , yanimda ki odalarda 1.2 bagiriyorlar bebek sesleri hemen yine dedim benimde oyle olacak ikincam cikacam yine gelip acilmaya bakiyorlar , ama o kadar zordu ki anltamam bebegin kafasi gorunuyor ikin ki geldin ikinmak degisik biseymis bagirmak yada kendimi zorlamak degilmis ben hep ikiniyorum diyerek kendimi kasiyormusum neyse saat 9bucuk falandi aldilar catala sevindim yine tamam dedim , ebe geldi neyse , hemsireler hadi ikin dedi ikiniyorum olmuyor ben ikinma nedir bilmiyorum ebe bi kizdi indirceklerdi catidan sonra , dediler sizde destek olun karnima ilkinde bastilar olmadi 2 seferde hizli bastilar bende artik ikindim sicak birsey Cikti agrim durdu ebe tamam dedi dur 😭😍❤ oglum 12 saat sonra kucagimda , Cok zordu araliksiz 12 saat Sonra ogluma kavustum ❤🙏🙏 boyle bir duygu yok , rabbim herkese yardim etsin Herkesi evlat sahibi yapsin ❤🙏