izmirlihatice kizlar merhaba ovulasyon tsti yapiyorum dun sabah bole kirmizi cikti koyu ama pik olmadi aksam saat 8 gibi yaptim cok silik cikti bu sabah saat 8 gene yapacagim bakslim n cikacak hc ol olan oldumu yaa [url=https://hizliresim.com/Ptvli9][img]
Huma94 Gündüz saat 12-16 arası veya askam 20-22 arası test yapılır iki saat öncesinden sıvı birşey alınmaz günde bir kere yeterlidir canım