Kızlar normalde birer gün öne gelir adetlerim hep geçen ay 28, oldum bu ay 27 olabilirim ama olmazsa da yarın olmam gerekiyor belim bu ay çok ağrıyor her aya gore farklı göğüslerim adet haftasına girince ağrımaya başlardi onda ağrı yok genelde hamileliği öğrenince başlıyor ağrı böyle olduğunda bide kassiklarimda kaç gündür ağrı iğne gibi batmalar oluyor yapsam silikte olsa çıkarmi ki