Burcu_ergn alır bence bende 40+3de istege bağlı sezeryan oldum kızımın gelmeye niyeti yoktu sancı nişan suyum hiç bişeyim gelmiyordu korktuk kaka yapar diye doktorumda sürekli oyalıyordu git suyun gelince gel kanaman olursa gel deyip duruyordu son anda hem doktor değiştim hemde hastane başka hastanede başka doktora gittim ve sezeryan aldılar 😇 zaten bir bebeğin ideal süresi 40 haftadır 😇 sağ salim kucagınıza alın inşallah