Kızlar selam, 32 haftayım ve az önce tuvalete gittiğimde peçeteye sildikten sonra peçetede açık pembe baya açık pembe bi renk belirdi,külodumda yoktu,idrarımı yaptıktan sonra sildikten sonra oldu.Sizce hemen hastaneye mi gitmeyelim yoksa doktorumun açıklamasını bekliyip onu mu aramalıyım? Başına böyle bişe gelen var mı😞