Semaykuntt Sol tarafı kanadı şimdi kızlar lavaboya kalkmıştım bir baktım bir şey akıyor burnumdan meğerse kanmış sizde de oliyor mu acaba doktoruma soracağım pazartesi günü ama korktum bu hafta ya kadar hiç yaşamamıştım🙄😒
NagihanAfra Semaykuntt ben hamileliğin başından beri yasıyorum kuruluk kanama tıkanma hepsi var doktorum normal gebelikte olur dedi nemli tutmak için krem sürüyorum
Semaykuntt Nursahcan ay tesekku ederim ama hiç yaşamamıştım inan çokmu kanardı az mi sizde mi bu haftalarda yazdınız acaba ne çok soru sordum demi 🤔😒
Nursahcan Semaykuntt benm baya uzun sure kanama sorunum oldu ilk baslarda baya belirgın kanamalarkm oluyordu burnumdan bıanda akıyorud sonradan azaldı ıyıce doktor kılcal damarların ıncelıyor o yüzden oluyor demıstı 20 lı haftalarımda oluyordu benım de hatta kanaması ıyı dıyordum basım agrıyordu burnum kanayımca sankı hafıflıyordu agrı
NagihanAfra Semaykuntt ben günlük kullandıgım nemlendiriciyi sürüyorum nivea bide burun bantı kullanıyorum geceleri doktoruna söyle bana kanama çok olursa burun kılcal damarlarını yaktırabilirsin demişti ama ben istemedim