Caglasimsekk Çevremde yapıtıran arkadaşlar çok şikayettci vücutta kalıcı ağrılar oluyormuş örneğin bel de yada sürekli baş ağrısı gibi. Benim oğlum 3 yaşında 37. Haftada gece 23:00 de sancıyla gittim suyum gelmedi ama çok sancım vardı 5 dk da bir açılmam olmadığı için doğum olmadı çok zor geçti ama mecbur bekledim sabah 8 oldu artık suni sancıyla açılma desteklendi ve 10:15 doğumun zor olsada oldu (dar olmasından dolayı ) ama sonuç olarak doktorum çok iyiyidi ve normal doğum yapdım ve oğlumu kucağıma aldığımda geçmişti hepsi yani evet zor ama daha da zorları vardır eminim, çok kolay doğumu olanlar da var evde suyu gelip hastaneye gidip 1 saat içinde doğuran, yada 10 saat bekleyip öyle doğuran. Herşeyin hayırlısı güçlü olun ve iyi düşünün :) Herkese kolay doğumlar dilerim ❤️