Merhaba kizlar 3 aydir cocuk sahibi olmayi deniyorum mayis ayinda kimyasal gebelik yasadim adet ile dustu sonra ara verdim 3 aydirda dusunuyorum.adetlerimde gecikme yasamazdim hic 1-2 gun anca oynardi ama 3 aydir cocuk dusuneli adetlerim 5 gun gecikiyor ve adetime 1 hafta kala sol kasigimda ara ara batma agri oluyor ozellikle yorulursam ayakta fazla kalirsam bu sekilde yasayan varmi