TuBiiSs Ben 36 haftalık oldum yine kaç gündür kusmaya başladım bu normal mi yada nedeni ne başına gelen var mı benim gibi olan? İlk 4 ay kötüydüm sonra bu zamana kadar iyidim şimdi bu 3-4 gün içinde tekrar başladı.
Kumru2960 TuBiiSs bende bugun 36 haftalık oldum 3 4 gündür mide yanması bulantısı ve kusma yüzünden hiç bi vitamin ve demir ilacımı içemiyorum mideye mi baskı yapıyor bebeler bilmiyorum
ecembugra53 TuBiiSs bebek baskı yaptıkça büyüdükçe asagıya doğru hem mideye hem bagırsaklara baskı artR yanma artar cnm mide yanması var süt iç
TuBiiSs ecembugra53 2 çocukta normal doğumda hemen oluyor mu geliyor mu, öyle diyorlar ikinci çocukta daha kolay ve çabuk geliyormuş?
ecembugra53 TuBiiSs canım bu kişi yapısından değişir farklılık gösterir yani genelde ama 2. Çocuklar daha kolay doğar kimden duyduysam hep öyle benşm annemde dahil öyle oldu 😊 tabi bazı istisnalar olabilir