Gulsahtayarslan Merhaba kızlarr Bebek fazla hareket etmiyor ve aşırı derece rahmımde baskı var agrıyor bel agrısından 2 gündür aglıyorum bunu yaşayan varmı yaa
E44 Gulsahtayarslan çikolata falan yedinmi hareketleri azalıyo artık yerleri daraldığı için baskı oluyo bel ağrısı çok olucak malesef ona bi çözüm yok