Sedaaab korkmayın hemen hemen her hamilede çıkan bir durum bu, aşılamayan bir durum degil yani,benim arkadaşımın daha da yüksekti ama bebegi suan gayet iyi yediğinize içtiğinize dikkat edin, bol su içip aşırı tatlı ve hazir gıda tuketimini keserseniz bir problem olmaz, fazla cay ve kahve tüketimi de vücuttan su atılmasına sebeb olur o yüzden olabildigince tuketmemeye çalışın,sevgilerimle🥰🙏🏻