Merhaba sevgili anne adayları,
Aslında bu kadar erken beklememe rağmen doğum zamanım geldi. Bugün doktorum kontrolde bebeğimin suyunun çok azaldığını ve hemen doğuma alması gerektiğini söyleyince apar topar hazırlıklarımızı yapıp hastaneye geldik.
Doğum yapmış, yapacak tüm annelere dualarımı gönderiyorum. Sizlerin de dualarınızı bekliyorum ❤️🌷