Ben normal doğum düşünüyorum kısmetse tabi son ana kadar belli olmuyor doğum şekli ama, sezeryan için gecelik bir tık daha rahat olacaktır muhtemelen. Ama siz yinede 1 gecelik 1 pijama takımı ya da 2 gecelik 1 pijama takımı alabilirsiniz.
Ayrıca renk konusuna takılmayın, ben herkesin aksine hiç beyaz almadım. İki gecelik iki pijama aldım, mavi pembe fuşya ve mint yeşili. Hangi rengin içinde iyi hissederseniz o olsun derim.