23+5 hamileyim 15 gün önce covid testim pozitif çıktı 5 günümde kaşıntı başladı ilaç kullanmadığım için covidden değil dediler hamileliğe bağladılar benim gibi olan varmı? Acaba hale karantina da olduğumuz için hastaneye gidemiyorum benden sonra eşimde covid oldu çünkü