Doktorun söylemiş özel hastaneye gidiyor olmasın şu olay devlette olsa hiç doğumdan korkmazdım asla özele güç yetmiyor😔 kesinlikle prenses doğum yurtdışında bu çok yaygın doktorun birisi demişti ki neden böyle bi buluş varken yararlanmasın kadınlar illa acı sancı çekmek mi lazım kasılma ve baskı hisset üstüne normal doğur. Sezaryan da riskli baktığında normale göre epidurale risk diyenler var ama tam bir nimet bence