toprakveannesi kızlar merhaba 35 haftalık hamileyim düzenli doğum sancım ve sabahta nişanım geldi ama acılmam yok bende hastaneden çıkıp eve geldim çünkü doktorlar doğurtturma taraftarı değildi başka hastaneye gidicem başına böyle bişi gelen var mı sonuç ne oldu
Hsrt42 toprakveannesi Başka hastaneye git bendede öyle oldu bekletiler 10 gün cocuk dogdu ama kuveze aldılar çünkü fazla icerde kalmış pis su yutmuş
Maliefem toprakveannesi nişanın geldiyse doğumun başlar en fazla 2 hafta sonra doğuran da var nişanı geldikten sonra ama doktorlar doğurtturmama taraftarı değil derken gelişimini mi tamamlamamış bebek🤔