Hanımlar uyucam uyuyamıyorum sıkıntıdan doktor biraz sıvı azlığı görmüştü demiştim ya araştırdım internette bi çoğu doktor video da bebeğin gerilim gerişiligi felan diyor ama benim bebeğim de eğer fonksiyon bozukluğu olsa idi ikili test ve ayrıntılı ultrasona girmiştim onlarda çıkmaz mıydı herhangi bir sorun sizce nedir bebeğim sağlıksız mıdır 30haftalık 1570 gram ve 35 cm yani haftalarına göre bütün tahlillerimi yaptırmıştım . Ayrıca doktora su azlığı görüyorsa bebekte bi sorun olsa ultrasonda görmez mi