Merhaba . 30.haftamdayım ve yaklaşık bir aydır yoğun bir alerji yaşıyorum. Normalde de alerjim vardı ama çok hafif geçerdi bir hafta falan. Geçecek gibi de durmuyor. Burnum çok tıkandı sinüslerim şişti. Koronadan dolayı hastaneye gitmeye de çekiniyorum vakalar artmışken. Benim yaşadığım durumu yaşayıp doğal bir çözüm bulan oldu mu ???