Emly3457 Merhaba hamişler 5 6 haftalık hamile olduğumu öğrendim fakat hiç bir belirti yok normal mi ayrıca beta hcg de değerim 972 çıltı nasıl
SemihDamlaDalan Emly3457 Merhaba normal canım merak etme ozamanlar benimde yoktu 17 haftalığım hala öyle bariz bir belirti yok çok şükür rahatım mide yanmam dışında çok bir şikayetim yok
Melike7676 Bende 5-6 haftalıkmışım ama daha gozukmuyor ve hicbir belirtim yok Almanyada yasiyoruuum 😊
Melike7676 Emly3457 evet gittim baktı birşeyler var dedi ama tam gözükmüyor yeni diye o yüzden kan aldilar ama sonucu salı günü cikicak
svmeybgl Selamlar bende 5 haftalık hamileyim kese gözüktü bebek ve kalp atışları için 2 hafta sonra çağırdı doktorum ❤
kubraninevi Bende 6 haftalık hamileyim şuanda, daha dünkü kontrolde gördük kesesini. Bi daha 2 hafta sonra gidicem İnşallah 😌
Emly3457 svmeybgl inş herkes bebeğinide sağlıkla kucağına almayı nasip etsin rabbim Bu arada hanımlar sürekli idrara çıkıyormusunuz ben dk bir çıkıyorum 🙁
kubraninevi Emly3457 benim 2. Çocuğum. İlkinde öyle değildim ama bu hamileliğimde sürekli wc deyim gece bi uyanıyorum patlıcam sanki 🙈