Eceesra 12haftalık gebeyim yarın doktor kontrolüm var muhtemelen folik asiti bırakıp diğer vitaminlere geçecek ama tahlilde ister tahlil için aç mı tok mu gitmem lazım ?
Yaagmurr Eceesra benimde doktorum sağlık ocağında yapmamı istedi o yüzden tok gidip tahlile gidiceğiniz zaman aç giderseniz daha iyi olur bence
Eceesra E44 şu süreçte tekrar tekrar hastane ortamına girmek istemiyorum hastanede veririm tahlil istersede🥺
Sibelezgi Eceesra cok masrafli oldugu icin ozeldi benim gittigim saglik ocagina yonlendirio kulfetli oldugu icin .ama bilemem tabi yinede
gulapikk Eceesra valla ben ilk doktora gittiğimde toksun dimi diye sormuştu doktorum. 12. Haftamda da mesaj attı folik asiti keselim demire başlayalım diye. Haftaya gidicem bakalım o da tahlil isteyecekmi🥰
Baobap Eceesra tahlil istemiyorlar. Hamilelikte mutlaka kullanılması gereken demir ilacı var. Muhtemelen onu verir. Zaten aç gitmeniz gerekse size bir önceki görüşmenizde söylerdi☺️
Eceesra Baobap bir önceki görüşmem olmadı ilk gidişim😅 malesef bi türlü gidemedim sağlık ocağında beta vermiştim sadece