Merhaba hanimlar bende bugün 29+2 oldum nasipse Şubat anne adayıyım bende 🥰 ilk bebegimiz bizim oğlumuz olacak Allah’ın izniyle nasibse . Bende benise biseyler aldım ve aldığım gün yıkadım virüsten sebep sadece utulemedim , oda gince utuleyip dolaba yerleştireyim dedim. Bebek eksiklerimiz var tabi daha tamamlamadim , kendime de şuan sadece pijama takımı ve depend aldım , çamaşır emzirme sütyeni atleti vs duruyor xikamadim dışarı , ev temizliğine baslamadim daha girişirim yakında inşallah . Sizler neler aldınız ? Ne yaptınız fikir alışverişinde bulunalım 🙃 gümüş kapak alan var mi mesela göğüs yarası için ?