Kızlar ben 4 aylık hamileyim aşır derece de kalçalarım ağrıyor ölüyorum resmen bi iş yapınca özellikle o gün sakat gibi yürüyemiyorum yatakta sağa sola zar dönebiliyorrum eşim bazen mesaj yapar azcık olsa da hafifler sizin de kalçalarım ağrıyor mu ne yapmam gerek biliyorum bizimkiler hamilelikten diyorlar yardmcı olun