Hamileyken emziren var mi aranızda ? Kaçıncı aya kadar emzirdiniz ? Tandem uyguladınız mı ? Zorluğu var mi ? 24 haftalık hamileyim , 15 aylık oğlum var hala emziriyorum. Çevrem hep bırak diyor ama hiç kolay değil 😔 doktorum sıkıntı olmaz azaltmaya çalış dedi. Günde 2 uyku yapıyor uyku öncesi emiyor birde gece emiyor. Deneyimli anneler yardımcı olur musunuz?