Hilalayd Tatvan devlet hastanesinde ve Van Hastanesi’nde doğum yapan kişiler deneyimlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim. Özellikle devlette normal doğum için ağrı ile gittiğinizde ağrıyı odada mı çekiyorsunuz yoksa doğumhane de mi onu söyler misiniz 🙄
Maviss1525 Hilalayd Tatvan devlet pandemiden dolayı doğum almıyor diye biliyorum bir ara Bitlis devlete gidiyordum ama çok kalabalık ve ne yazıkki doktorlar çok zaman ayıramıyor Can hastahanesine gitmeye başladım şu ana kadar doktorum güzel ilgilendi ebeleri bilmiyorum ama gidip tavsiye edende var etmeyende Muş’da Şifa hastahanesi varmış orayı çok tavsiye ettiler ama kışında doğum için oraya nasıl gidilir bilemiyorum 😐
Muzeyyenn Ben can hastanesinde dün gece doğum yaptım. Sancıyı Doğum hanede çekiyorsunuz zaten iki tane oda var 3. Doğum odası.
Hilalayd Muzeyyenn maşallah darısı bize inşallah kişisel doğumdan sonra çıktığımız odada çekmiyorsuz yani 🙄. Ebelerini ve tavırları hiç beğenmedim o hastenenin ben 😔
zynb_ozkn Muzeyyenn özel oda varmı mesela doğumdan çıkınca kaldığınız oda falan nasıl yani insan o ladar para veriyor acı çekiyor bari güzel temiz olaun diyor ama can hastanesi hiç özel gibi değil devletten hiç birfarkı yok ne bir temizlik bir özen o kadar paryaa değexek mi bilmiyorum
Maviss1525 ayseeerl13 Sağlık ocağındaki hemşire söylemişti bana orası pandemi hastahanesi diye doğum almıyor dedi bitlis devlete gittim ordada doktorlar korona oldu dediler bir ara haftalarca randevu yoktu hemde çok kalabalık diye Can hastahanesi devam ediyorum artık demeniz gibi toplasak 3 hastahane var biri özel zaten 😒
Maviss1525 ayseeerl13 8 şubat görünüyor şuan doğumum ücret olarak normalede sezaryenede 2500tl dedi maşallah hoca muayene 180tl veriyorum 😊
Maviss1525 Minnakpopus Aslında düşündük ama kışın herkes burada çok kar oluyor arabaların üstü kapanıyor diyor şuan doğumum normal görünüyo kesin sezaryen olsa orayı tercih ederdim ama normal olursa nasıl gidicem karda kışda bilemiyorum eşimle çok kararsız kaldık 😔 şuan canda maşallah hocaya gidiyorum ondanda çok memnunum
zynb_ozkn ayseeerl13 ben veysel hocaya gidiyorum 3500 diye biliyorum veysel hoca biraz pahalı muane ücreti 225 lira
Maviss1525 ayseeerl13 Evet eşimle bana süreci uzunca anlattı başından savmıyor gğzel bilgi veriyor şuan için memnunum bakalım
Muzeyyenn zynb_ozkn evet özel oda var ama temiz değil devlet hastanesini bilmiyorum ama kesinlikle özel bir hastane gibi değil… İki tane ebesi var şuan beni sezeryan yaptırmak için elinden geleni yaptı sırf o gün hastaymış diye… Ebeden filan hastaneden memnun değilim kesinlikle doktorum Salih neydi sadece onun için orayı tercih ettim