Kızlar persembe günü ilk kan ve idrar tetkiklerini verdim salı doktorda randevum var herşey normal ancak idrar da yassı epitel de + işareti var sonuç negatif olması gerek bu pozitif oluyor sanırım internetten baktım pek iyi bişeye benzemiyor bilen yaşayan vs var mı bu nedir noluyor ??