Beyza9197 Kızlar 25+3 haftalık hamilyim kan uyusmazlıgı ignesini nerede olabilirim 28 haftadamı yapılıyor devlette gec sıra buldum özel yapıyormu 29 haftada gecmi olur
Semaykuntt Beyza9197 özel yapıyor ama hastaneden hastaneye fark var canım yani pahalı olabilir ucuz olabilir bende özelde takıpliyim bense 28.hftamdayim 600 tl sanırım benim hastanede şimdi doktoruma reçete yatırabilirsem ecza deposundan tedarik edeceğiz yada eczaneye getirttirecegiz çok pahalı geldi ve iğne süresi 28 ve 30 haftalar arasinda muhakkak yapılmalı aksatma 😒
Ada34 Beyza9197 hastanenize sorun bende özelde yaptırdım özel sigortam var karşılamıyormuş o iğneyi girişi sgk dan gösterip yaptılar iğneyi ve ücret almadılar biz almadık kendileri eczaneden temin etti.
Oyagunaydin Beyza9197 canım bende 28.haftamda oldum igneyi.Ozelde kan verdim sonucumu aldım. Devlet Hastanesi’ne gidip rica ettim kadın dogumcudan böyle böyle vurur musunuz ignemi diye onlarda sağolsun vurdu. Özelde pahalıydı o yuzden
Ada34 Beety26 hamileliği ilk öğrendiğimizde doktorum daha evvelden haberim olmadan kimyasal gebelik vs düşük yaşamış olabilirim diye test yaptı sonra daha evvelden olmadığını görünce 28. Haftada tekrar test yapıp iğne yapıcaz ama kanaman olursa bu sırada yine iğne yapacağız demişti kanamam oldu iğne yapıldı yani mutlaka söyleyin doktorunuza değerlerinize bakması gerek👍🏻
Hacerbykdn Beyza9197 benimkini 30 haftamda yaptılar bence geçiktirmeyin. Devlet hastanesin de oldum ben. İlk bebeğimde daha erken haftalarda olmuştum.
Hacerbykdn Beyza9197 ben ne olur ne olmaz diye 27. Haftamda gittim doktora , doktor ekstra birşey olmazsa 28 haftadan önce vurmuyoruz dedi ben sıra bulana kadar da 30. Haftam oldu. Ebe arkadaşım var o da delirmiş mi o doktor zehirlense ne yapardınız dedi.
Vkdldkc Bendr 27+4te oldum normalde özele gidiyorum ama iğne ücreti fazla geldiği için şehir hastanesine randevu aldım kan testi yaptılar ardından vurdular iğneyi herhangi bi ücret ödemedik normal ilacın adına bakıyoruz eczanede bile 500 tl yazıyodu
Ada34 Beety26 doktora daha evvelden gittiyseniz doktorunuzun bunu sorması gerekirdi aslında belkide daha kalp atışını duymadıysa ondan sonra gereken kan ve idrar testlerini yapacaktır diye düşünüyorum. Siz gittiğinizde doktorunuz sormazsa kendiniz söyleyin kan uyuşmazlığımız var onada bakar mısınız diye👍🏻 Bu arada kadın Rh negatif erkek Rh pozitif ise kan uyuşmazlığı oluyor.
Umayasli 33+1 haftalık gebeyim ben daha iğne olmadım doktor test yapıyo çünkü negatif çıkiyor doğumdan sonra yapacağız dedi bebekle kanımıza bakacak sanırım şuan için sıkıntı yok dendi.