Bu konularda bizlerin değil, otorite olan doktorların dediğini dinlemelisiniz. Zaten doktorunuza güveniyorsanız o da yaptırmanızı soyluyorsa yaptırmalısınız, ki açlık tokluk şekerine bakılarak anlaşılacak bir sey değil bu. Sizin zayıf olmanıza, bu saate kadar çok kilo almamanıza da bağlı değil. Eğer şekeriniz varsa ve siz bilmiyorsanız beslenmenizi düzenlemediyseniz bebeğiniz için çok tehlikeli, biraz araştırırsanız doğum içinde riskli bir durum.
Ben 37+4 teyim şu an toplamda 9 kilo aldım şekerim var ve diyet yapıyorum. Yükleme yapmadan da 5 kilo almıştım bebeğimde çok iri değildi yani bunlar birer kriter olmuyor maalesef.