Dilek37 Merhaba kızlar ☺ Yeni katıldım aranıza henüz 5 haftalık hamileyim. Kan pıhtılaşması sorunu ile 2 tane bebegimi kaybettim şimdi hamile oldugumu ögrenir öğrenmez coraspin ve clexane kan sulandırıcı iğneye başladım. Benim gibi aynı sorunları yaşayan varmı ?
Mayisgelini Dilek37 Nasıl anladınız kan pıhtılaşmasi olduğunu düşük yaptığınız zaman mı yoksa bunun için ayrı bitsey mi yapılıyor?
deletedmom33 Dilek37 CANIM KAN PIHTILAŞMASINA EN İYİ GELEN ŞEY "" LİMONLU SU """" saraçoğlu demişti kanı sulandırırmış
Nzlefe Dilek37 benim de aynı sorunum var ama bana 22 haftada teşhis koydular Şuan 25 haftalığız Doğuma kadar hem iğne hem ilaç hatta hergün gidip yaptırıyordum hemşire ısrarla kendin yapabilirsin dedi bugün ilk defa kendim yaptım iğnemi ama bacağıma yapabildim
Duamm Dilek37 Bende 2 düşük yaptm cnm aynen igne kullanıyorum ama kanımda pihtı çıkmadı yinede kolumdan önlem amaçlı vuruluyorum
Dilek37 Gulseen siz neler kullanıyorsunuz peki göbekten iğne yapmaya başladım cok yakıyor iğne sizinde öylemi
Gulseen Dilek37 evet aynen öyle ılk zamanlar cok zorlandım ama sonradan alıstım bebıs ıcın bes dakıkalık bı acıya razıyım yeterkı sağlıklıca doğsun
Pinarsss Ben de aynı şekilde iki bebeğimi kaybettim... şimdi çok şükür 17 haftalık gebeyim.Coraspin ve clexane kullanıyorum...
Dilek37 Pinarsss cok zor bir durum bende çok korkuyorum heran birşey olcak diye .. iğne sizide yakıyo mu bide nerenize yapıyosunuz ben göbekten başladım morarmaya başladı
Pinarsss Dilek37 Göbekten yapıyorum hala, ilk başta iğne yaptığım yerlerde morarma oluyordu... zamanla alışıyor vücudun, sen de alışıyorsun daha iyi iğne yapıyorsun zamanla... şimdi morarma falan olmuyor, acımıyor da artık...
Dilek37 Mayisgelini test yaptırdım genetik testleri öyle anladık düşük yaptığımda bilmiyordum dr de hiç bir sıkıntın yok demişti benim içim rahat etmedi ama test yaptrdım o yüzden iyikide yaptrdım
Elaali Benimde ilk hamileligimde kan pihtilasmasi yuzunden karnimda öldü şuan 33+3 haftaligiz hamile olduğumu ögrendigim günden şu ana kadar hibor diye kan sulandırıcı iğne vuruluyorum
Dilek37 Nzlefe senin bayagı geç olmus allahtan bir sıkıntı yaşamamışsınız ama göbekten yaparsan daha rahat bacak sonradan cok acıyormus
Cnnhls Nzlefe Bebeğe giden kan akımında direnç mi cıktı canım seninde bende 22. Haftada öğrendim henüz ilaç verilmedi takipte sol damarda kan akımı yavaş sadece 😔
Eesramustafaa Hiç korkmayın kızlar ben genetik lab. Da çalışmıştım bir tane düşük olunca trombosifili 6 lı panel diye bir test var onu yaptırdık ve pıhtılşma faktörü çıktı şuan 26 haftalık hamişim ilk öğrendiğim günden beri coraspirin ve clexane kullandım hala da clexane devam korkmayın aklınıza kötü şeyler getirmeyin morarıyor ama yapacak birşey YÖK belli bir aydan sonra koldan yapmanızı tavsiye ederim koldan bacaktan ve göbekten yapılabiliyor ama ben ilk günden beri hep koldan yapıyorum hepinize geçmiş olsun sağlıkla kucağimiza alırız inşallah 🙏
Rumit Duamm çok geçmiş olsun. Ben de bi düşük yaptım. Önlem amaçlı bu ilaçları kullanmak eğer böyle bi hastalık yoksa kanı fazla sulandırmaz mı. Merakımdan soruyorum. Ben ne yapabilirim diye
Dilek37 Eesramustafaa ben sormayı unuttum bayagıda sürüyormuş herkeste aynı süre geçerli degildir belkide
Nzlefe @Cnnhls#9 Cnnhls evet mağlesef bana hemen iğne başladılar sonucumu arayıp doktor bildirdi ama yüksek dedi bacaklarında pıhtı atması olabilir dedi hemen clexan ve coraspin başladık