Sonunda 38+3 25.11.2020 bal kizima kavustum🤲🤲
Zor bir surec gecirdim hamileligimin basindan beri oglumdan sonra 3 kayipla Sonlanan gebeliklerim yikilan umutlarim.kizima hamile kaldigimda dusuk riskim kan pihtillasmasi 9 ay boyunca kullandigim igneler haplar sukur bitti🤲🤲geleyim dogum hikayeme planli sezeryandi hastaneye gelene kadar hic bir stres yoktu sabah esimle kalktik hazilanip hastaneye geldik hemsireler haziladi hazirlanma esnasinda gayet pozitif guler yuzlulerdi dogum ekibimde oyleydi sadece ameliyata girerken agladim esimden oglumdan ayrilmak zordu doktorum hazirligi yapana kadar narkozu vermedi benimle konustu bebege narkozun inmesini istemiyoruz diye butun hazirliklarim bitince narkozu verdiler 11 de girdim 11.27 kizimi babasina vermisler 12 de ben cikmisim ilk uyanisim zorlu oldu oglumda oyle olmamisti ama cok zor degildi ilk kalkisimda zordu ama dayanilmiycak gibi degildi Agri cektim sizi cektim ama suan daha iyiyim Hic bir agri sizi evladinizi kucaginiza aldiginizda kalmiyor dunyalara bedel hic beklemedigimiz bi anda umudumuzun olmadigi bi anda geldi kizimiz umudunuzu kaybetmeyin rabbim isteyen herkeze nasip etsin insallah 🤲❤