Karamela tabiki de normal, ben beşinci haftamdayım ve aynı şikayetler bende de var ki bunlar hamileliğin doğasında olan şeyler, içimizde küçük bir fabrika var bu sıradan bir şey değil 🥰 iki gün öncesine kadar seviniyordum iştahım açık diye ama nazar mı değdi yoksa olması gereken mi oldu bilmiyorum ama normal şeyler bunlar artık sabredeceğiz