Bizde 9 aylık serüvenimizin sonuna geldik çok şükür. Şimdiye kadar korkumu bi nebze bastırmıştım ama şuan aşırı korku ve endişe içindeyim panikledim sanırım 🙈 duygular tavan🥺 birşeyler ters gider diye çok korkuyorum sabah sezaryen ile oğlumla kavuşacağız bize dua eder misiniz? 🥰
Dilerim sizlerde evlatlarınıza sağlıkla sıhhatle kavuşursunuz, rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın, isteyen herkese sağlıklı gebelik nasip etsin inşallah benimde dualarım sizlerle.. Şimdiden Allah razı olsun..