Bu ay aşılama yaptiricam Aralık auinda yani adetime iki gün var her adetime on gün kala göğüslerim siserdi şimdi öyle bir şişti ki dünden beri dokunmak ne kelime yuruekn acıyor öyle şiş ve hassas sol kasigma kramp gibi bişi giriyor ha oldum ha Olcan ama neden olur usutmemi doktora da gitmek istemiyorum ağrıdan acole falan adet günümü bekliyorum gitmek için tedavi için yaşayan var mı ilk defa başıma geliyor nasıl bı ağrı her ikisinde ama sadece sol kasik