Arkadaşlar bu ilk postum ve herkesin dikkatle düşünmesini isterim.Ben 19 haftalık hamileyim 5 yaşında da bir oğlum var.Bir arkadaşımın 1 yaşındaki bebegi iki defadır sebepsiz havale geciriyor,baska bi arkadasimin cocugu epilepsi hastasi tv sinema bilgisayar kesinlikle yasak.baska bir arkadaşımın çocuğu da ayni rahatsızlıktan var.etrafimda bunlari gore gore psikolojim bozuldu.butun gun bu forumda sayfayi yenileyip duruyorum instagram facebook aksami ediyorum.namaz kuran koştura koştura Allah kabul etsin.biz bu telefonlarla ugrastikca çocuklarımız hastalıklı doğuyor daha anne karninda başlıyoruz onlara radyasyon yüklemeye.bu beni cok üzdü sizi de kendinize getirir umarım.artik kendimi kisitlamaya karar verdim çocuklarımın gelecegi için.sizde lütfen dikkat edin biraz.