Hilalkrmzkn Doğum sonrası kullanmak için hasta bezi ped hastaneden veriyolar mı hastane için almamıza gerek var mı bildiklerinizle yardımcı olursanız kimisi hastane veriyor bi kaç gün sonra normal pede geçtim demiş bilemedim ne yapmalıyım
Cicilibicili Hilalkrmzkn 1 paket depend aldım ben. Çoğu kişi yazıyordu hastane çantası için depend koyun diye
minik0507 Hilalkrmzkn kesinlikle depend oneririm benim hastanem veriyor ama ben sezeryan oldum carsamba gunu suan hala hastanedeyim sabah taburcu olacagim. Yurudukten sonra depend taktim hemen hayat kurtarici resmen
ecembugra53 Hilalkrmzkn ben devlette yaptım vermediler ben aldım 1 paket kullandım sonra normal pede geçtim 3 gün sonra
Asude967 Hastane sadece bir kere veriyor diye biliyorum dpent aldım bende kullananlar çok rahat diyorlar
Dilbenur-ok12 1 hafta önce doğum yapmış biri olarak söylüyorum kesinlikle depend alın inanılmaz rahat ve koruyucu
Hilalkrmzkn Dilbenur-ok12 depend de beden uyuşmazlığında bir çok şikayet olmuş acaba kaç kiloyla doğum yaptınız kaç beden almalıyız bu arada hayırlı olsun Allah analı babalı büyütsün beneğinizi inşallah sağlıcakla ☺️
Dilbenur-ok12 Hilalkrmzkn ben 64 kiloyla doğum yaptım L beden işimi rahatlıkla gördü , çok teşekkür ederim ☺️ 🙏
Hilalkrmzkn minik0507 teşekkür ederim öneriniz için sizede hayırlı olsun Allah sağlıkla büyütmek nasip etsin bebişinizi :))
Srnsnkl Hilalkrmzkn depend kullananlardan ve çok memnun kalanlardanım:) 60 kiloyla Doğuma girdim m beden gayet iyi oldu hastanede hasta bezi bağlıyorlar fakat kayıyor güvensiz hissettiriyor depend taktım üzerine hasta bezi istedim o şekilde çok rahat ettim normal Doğum yaptığım için kanamamda çoktu ona rağmen taşma vs yaşamadım kesinlikle çantanıza koyun derim 🤗
Ozayy Hilalkrmzkn hasta bezi çok kaba oluyor ilk günlerde ped yeterli olmaya bilir ondan depend aldımm çok da beğendim
HilalG Hilalkrmzkn Depend aldım ben mutlaka alın hastane de altına konuşan dışında bi tane daha vermişlerdi galiba tam hatırlamıyorum ama ben sonra depend taktım direk bi iki gün sonra da ped kullanmaya başladım sonra da günlük ped😊
Ourmiracle Hilalkrmzkn canim sen medikente gidiyordun dimi ahmet beye ben de orada dogum yaptim. Hasta bezi veriyorlar ama depend formunda degil. Yasli isi. Depend bedenleri biraz dar. Ben canped almistim 2 tane kullandim. Sormak istediklerini cevaplayabilirim.
Hilalkrmzkn Ourmiracle Medikente gittim ama Serpil hanım gitmiştim şimdi ise doktorumu değiştirdim ama balkan hastanesine gidiyorum Ayşegül hanıma Teşekkür ederim tedrübenden dolayı bende canped ve depend arasında bi karar veriyim madem artık
Ourmiracle Hilalkrmzkn aysegul hanim da cok tatli bir bayan ben sevmistim kendisini💕 Hayirlisiyla dunyaya gelir insallah bebegin. Serpil hanim isabet olmus bu arada☺ Ped konusunda da farketmez rahat olmasi onemli sadece depend biraz daha dar ben en buyugunu aldim gozume kucuk geldi canpedin l bedeni boldu rahatti yani.
Hilalkrmzkn Ourmiracle evet gerçekten Ayşegül hanım çok iyi işini severek yapan bir doktor amiin inşallah sağlıcakla kavuşuruz ve bütün anneler bebeklerine hayırlısıyla kavuşur inşallah Peki desiğiniz gibi rahat olmasına dikkat edicem alırken
MiniKaya Hilalkrmzkn bugün sezaryen oldm canm 1 paket depend almştm genelde sezaryende rahatsz ediyo falan dediler ama aşırı rahat ediyosun dikişlerimi hiç acıtmadı ilk odaya geldiğinde çocuk bezi koyuyor hemşireler altına bide yatağa alez gibi birşey seriyolar sürekli alttan kanamamı kontrol ettiler benim 2 çocuk bezi koydular sonda vardı onları çıkardıktan sonra depend giydim