Thysn23 iyi geceler, 19 haftalıkken bana da dediler kalpte parlaklık var diye. Kendi doktorum bir perinatologa yönlendirdi, iki hafta sonrasında git ama hemen gitme dedi. 21. Hafta gittim ve leke geçmişti. O aradaki iki haftalık süreçte hiç kötü bir şey düşünmedim çünkü olan bir şeymiş. Eşim de doktor, onun rahat olması beni de rahatlattı. Eğer ikili testlerde bir sıkıntı yoksa çok önemli değil demişti doktorum. Çok şükür gittiğimde her şey normaldi. Siz de kötü düşünmeyin, inşallah da geçecektir. Kendi doktorunuzun nasıl yönlendirdiği de çok önemli.