Blablahdhd canım bugün sezaryen oldm taze taze bilgilendirim
🌸kesinlikle depend koy çantana
🌸nescafe ve kayısı hoşafı kesinlikle al
🌸ben pijama takımı koymştm gecelik almadm zaten sonda olduğunda kalkamıyosun üstünde çıplak oluyo ben pijamayla rahat ettim kanamn olduğu için gecelikten akıcak gibi gelebilir sana bide üşütmemen önemli
🌸gögüs ucu kremini kalkanını kesinlikle unutma
🌸 çorap ,sabahlık veya yelek bunlar kesinlikle olsun
🌸lohusa teri diye birşey yaşıyosun o yüzden küçük el yüz havlusu koyabilirsin terlediğinde terini silmek veya sırtına koymak için
emzirme atletide 2 tane koy bence bu terden dolayı