Merhabalar
kan uyuşmazlığımız var. İlk gebelikte bebeğin kalp atışı durduğu için 7. Haftada kürtaj oldum. Hemen uyuşmazlık iğnesi yapıldı. 6 ay sonra tekrar hamile kaldım şuan 3. Aydayım. Dr herhangi bir test istemedi tekrar test yaptırmam gerekiyormu iğne olmam falan gerekirmi bilgilendirirseniz çok sevinirim