Korkmayin rahat olun valla ben dogurduysam herkes dogurur ilk bebegimi 50 kg ile dogum yapmistim evet sancilari var ama dogar dogmaz sanci falan kalmiyo hepsi geciyo ikinci bebegimide nisanda doguracam kendimi hep eski insanlari hatirlayarak motive ettim ozamnlar hastane yok doktor yok evde kendi kendine dogum yapan annelerimiz 🤗simdi ise elimizin altinda hersey var korkmayin kendinizi kasmayin yapabilirim diye cesaretlendirin..🙏🤨😊