efendimannem Hayatımda böyle bişi görmedim. Hapşurunca kaçırmak nedir???Kaslarım niçin çalışmıyo. Çok utanıyorum 🤭😂 başına gelen var mı normal mi???
koala06 efendimannem Bebek artık baskı yaptığı için normal,benimde öyle hapşırınca gülünce öksürünce😂
fosforlukalem efendimannem normal doğum yaptım. Nerdeyse 1 hafta tuvalet tutma problemi yaşadım. Daha dur 😅😅
mercimeginanne efendimannem annemi hatırladım bian 😂😂 kaldırımdan ayağını bi attı altına kaçırdı gebeliğin son zamanlarına doğruydu 🙈🙈 olur öyle şeyler ya gebeyiz sonuçta takılma 🎈🎈
Babyclk efendimannem Gülerken altıma kaçırmışlığım var benim yahu😀Sanırım normal ve Doğum sonrasında bir müddet bu durum düzelmedi..rahim genişledikçe çiş torbasına baskı yapıyor sanırım ondan bu kaçışlar😀
Babyclk efendimannem Gülerken altıma kaçırmışlığım var benim yahu😀Sanırım normal ve Doğum sonrasında bir müddet bu durum düzelmedi..rahim genişledikçe çiş torbasına baskı yapıyor sanırım ondan bu kaçışlar😀
[silindi] efendimannem hahaha ben varım hapşırınca altıma kaçırıp sonra suyum geldi sanıp oturup ağlamıştım
Prensees efendimannem canım hıc takma kafana ben hamıle olmadan oncede çok gülünce Kaçıyordu tutamıyordum 😂😂😂😂 Aman KESK’e hergun. Yüzümüzden gülücük eksık olmasa ben kaçıra kaçıra Gezsem 😂😂😂😂
Zombicikk Nasıl güldüm yorumlarınıza karçırmamak için tedirgin olarak🙄😁 hepiniz çok şekersiniz💐 ilk aylardaki kusmalarda,gülme,öksürme,hapşırmada gidiyor benden de 🤭 hayırlısı olsun🙃