Merhaba kızlar. Bebek istiyoruz nasip olursa. Geçen ay adetim normalden aşırı fazla ağrılı geçmişti. Bu ayda tam vaktinde oldum ama lekeler şeklinde az az geliyor ki normalde kıyafetim çarşaf vs hep bir leke olayım olurdu. Stres ve bu bebek düşüncesi mi acaba diyorum. Şu an 5. Günüm bitiyor reglde hala sökülmedi bel ağrım ve kasık ağrılarımda ekstra devam 😞