Ha doğdu ha doğacak belim ağrıda acaba başlıyormu , yine mi değil 🥺🤦♀️Yarın doktora gidiyorum umarım beni artık kliniğe yönlendiri bana yeni randevu vermez. Bu arada Almanya’da kadın doktorları ev doktoru gibi kendi muayenehanesine gideriz 9 ay sonra kliniğe yönlendirir görevi ora alır ya i kendi kadın doktorumuz doğuma asla girmez.