Ebruuka Kızlar dün detaylı ultrasonum vardı doktor sağlıklı dedi çok şükür ama kafama takılan birşey var kağıt da kilosu 394 yazıyor kilosu düşük geldi bana doktordan iyi bilemem ama sizin ki nasıldı bu haftalarda kilosu
Gamzecinar141119 Ebruuka yok canım gayet normal benimde detaylı ultrason zamanında 373 gram çıkmıştı yeni yeni artık gelişmeye başlıyor korkulucak bi durum yok yani endişelenme 😊
Gamzecinar141119 Ebruuka yok benim 29 hafta dolmak üzere ama bende bende 22 de yaptırdım o zaman o kiloda çıkmıştı benimkide
Ebruuka Attent normal o zaman kuzum detaylı ultrasonda herşey ortaya cikiyo birşey olsa derdi gerçi ama işte anne olarak takılıyo insanın kafası ister istemez
burcumelis Benimde 21+2 yken 394 demişti normal demişti bence sıkıntı yok benim ikinci gebeliğim zaten simdiden sonra kilo almaya baslıcaklar sıkma hiç canını