12 haftalık hamileyim bugün kontrolüm vardı tarama yaptrdık adete göre 12+6 olması lazım ama ultrasonla 2 gün vardı arada .ultrasona göre bugün 12+4 olması gerekirken 12+1 doktor iyi dedi bişey olmaz dedi ama beslenmeyle falanmı alakalı dikkatlide besleniyorum vitamin ve kan ilacı verdi bakalm yinede insanın aklına takılıyor yaşayan oldumu böyle