Cumartesi günü rahim filmi çekilecek. Aslında sakindim ama nedense gerilmeye başladım :/ çıtkırıldım birisi değilim. Sonucta anne olmak istiyorum doğum kadar zor değildir elbet 😅 tecrübe edinenlerden yorum bekliyorum 😊 anestezi de verilecekmiş, gerek var mıydı bilmiyorum.